Frakt og levering

•    Frakt:
Vi i Priti NYC er opptatt av at du skal få varen din innen rimelig tid. Vi bruker Bring som postleverandør og leveringstid varierer mellom 1-4 virkedager. 

Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din da det er denne vi forholder oss til når varen sendes til deg.


Mangler eller feil på levering
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss gjør du følgende:

Send en e-post til kundeservice@pritinyc.no med følgende innhold:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler
• Informasjon om hva som er feil. 

Vi vil deretter rette opp eventuelle feil.

Mottatt feil vare
Send en e-post direkte til kundeservice@pritinyc.no Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler

Vi vil deretter rette opp eventuelle feil.

Vare skadet under transport 
Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres:

• Du må ta vare på emballasjen samt produktene.
• Send en e-post direkte til kundeservice@pritinyc.no

Denne e-posten må inneholde følgende informasjon: 
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Hvilke skader det er på produktet og bilder. 
Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 14 virkedager fra du har mottatt produktet. 
Det er også nødvendig at du skriver skademeldingskjema.

  • PayPal
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
Developed by BITdesign.no © www.pritinyc.no 2017

Powered By OpenCart